Conferències a La Escocesa

Dins el marc dels Tallers Oberts del Poblenou, a la Escocesa, oferim els dies 16, 17 i 18 de setembre unes conferències relacionades amb el món de l'art: art d'acció, ikebana i art industrial, a càrrec d'artistes residents a la Escocesa.
www.laescocesa.org/top2008

Dies: 16, 17 i 18 de setembre del 2008.
Lloc: Sala Polivalent de laEscocesa. c/ Pere IV, 345. El Poblenou (Barcelona).
Hora: 7 del vespre. 

Totes les conferències seran a les 7 del vespre. Durada aproximada 1 hora.

Dimarts 16 Art d'acció, amb l'acció, a càrrec d'en Joan-Marc Batlle amb la col·laboració d'en Gonçal Sobrer.
La conferència intentarà fer arribar a la gent què és això de l'art d'acció i es donaran unes pinzellades sobre el recorregut històric de l'art d'acció, des dels orígens fins ara. A més comptarà amb la participació d'en Gonçal Sobrer que explicarà la seva trajectòria artística.

Dimecres 17 Ikebana, a càrrec de Juan Fco. Segura amb la col·laboració de l'Aurora Matarín i l'Imma Moreno. 
Conferència sobre la tècnica, història i filosofia de l'ikebana amb demostració en directe.

Dijous 18 Art i indústria i art industrial a càrrec d'en Ricard Casabayó. Imatges a càrrec de Ll. P. Checa i Ricard Casabayó.
El paisatge industrial del Poblenou crea espais idonis on l'artista troba el seu hàbitat natural, un entorn molt propi per a la inspiració i germinació d'idees. Hem de ser conscients que aquesta pèrdua d'espais a Barcelona és un fet negatiu que es transforma en una manca de creació a la ciutat. Aquesta conferència vol posar èmfasi en la importància d'aquest fet i de com les indústries s'han transformat i com s'insereixen en el teixit social i urbà.

La Escocesa | C/ Pere IV 345, 08020 Barcelona |
Colorado Museums and Pictures Of Colorado Birds, Durango Colorado Pictures and blues under the colorado bridge. University Of Texas Gifts and Texas Colleges And Universities, Pictures Of Austin Texas and alexander oyston el paso texas.
mn